lördag 14 september 2013

Koppar - det nya svarta

Flügger färg har kommit med en ny produkt i en ny produktserie - Flügger Trend Edition - som passar väl in i trenden med blanka metaller. Koppar är det nya svarta!

På Formexmässan vittnade många om att montrarna var fyllda av mässingsdetaljer. Jag var själv inte där, men inser att det har kommit för att stanna ett bra tag framöver. Metaller blandade i eklektisk stil med andra mer mjuka material. Det kan bli hur läckert som helst!

När jag senast gjorde om i mitt vardagsrum så blev det en hel del koppar. Då var det ännu inte omskrivet och det var med lite blandade känslor, skulle det bli bra? Jag och mannen, som delar rummet med mig, valde ändå att utgå ifrån ett par tavlor som vi blivit förtjusta i och därmed resultatet en koppartrend i vårt rum!

Tapeten som tavlorna hänger på heter Personal Stripes och kommer från Fiona Walldesign. I ränderna finns kopparinslaget också, även om det inte framgår så tydligt på bilderna!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar