söndag 20 oktober 2013

Sagaform - koppar att älska

I dag har det inte blivit mycket gjort! En riktig tråksöndag!
Det finns ändå små glädjeämnen, som de här fantastiska kopparna från Sagaform! Designer är Anna-Carin Wictorsson. Kopparna som ingår i en stengodsserie som heter POP finns i tre olika färgglada varianter. Jag älskar dem! Trots höstmörkret blir man glad av dem.
Just nu går jag och funderar på om jag ska införskaffa en tekanna också. Men där finns tyvärr inga färger att välja mellan, så jag avvaktar ett tag och låter färgkombinationen smälta lite först. Det blir ju inte riktigt samma sak som med kopparna där man kan ha flera.
För att ni ska kunna förstå vad jag menar har jag lånat en bild från Sagaform, de övriga är mina egna.

Bild från Sagaform




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar